Shipping Policy

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”” css_params=””]

Buzz-shop Verzendbeleid

Bij Buzz-shop doen we ons best om jouw bestellingen snel en veilig te leveren. Hieronder vind je de details met betrekking tot verzendkosten, levertijden en ons beleid.

Verzendlocaties & Kosten

  • Waar We Verzenden: Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.
  • Gratis Verzending: Bestellingen boven de €100,00.
  • Gratis Verzending voor Volumeproducten: Bestellingen boven de €750,00.

Verwerking & Levertijden

Orderverwerking

  • Producten op voorraad bij onze fulfilmentpartner worden dezelfde dag verzonden als ze voor 23:00 zijn besteld.
  • Producten die niet op voorraad zijn bij de fulfilmentpartner worden binnen 5 werkdagen geleverd, mits beschikbaar bij de leverancier.
  • De geschatte leverdatum wordt altijd vermeld op de productpagina en in de categorie-overzichten.

Levertijd (na verzending)

  • Nederland en België: Volgende werkdag (inclusief zaterdagen).
  • Duitsland en Frankrijk: 1–3 werkdagen.

Belangrijke Opmerkingen

  • Bestellingen geplaatst na 23:00 op maandag t/m donderdag en op zondag worden de volgende werkdag verwerkt.
  • Tijdens piekperiodes of feestdagen (bijvoorbeeld Black Friday, Kerstmis) kunnen levertijden met maximaal 2 werkdagen worden verlengd.

Vervoerder & Verpakking

  • Vervoerder: DHL.
  • Verpakking: We gebruiken stevige kartonnen dozen voor verzending. In sommige gevallen, om afval te verminderen, verzenden we producten in hun originele verpakking als deze stevig genoeg is.

Bestelling Volgen

  • Real-time tracking is beschikbaar op de dag van verzending.

Verloren, Niet-geleverde of Beschadigde Pakketten

  • Verloren Pakketten: Als jouw bestelling tijdens transport verloren is gegaan, neem dan binnen 5 dagen na de verwachte leverdatum contact met ons op voor vervanging of terugbetaling.
  • Beschadigde Artikelen: Neem bij beschadiging tijdens verzending binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op. Voeg foto’s van de schade en je ordernummer toe voor snellere afhandeling.

Handtekening bij Levering

  • Een handtekening en leesbare naam zijn vereist bij aflevering.

Beleid voor Levering & Adresproblemen

  • Leveringsadres: Bestellingen worden geleverd op het adres dat tijdens het afrekenen is opgegeven.
  • Onjuist Adres: Als een pakket wordt geretourneerd vanwege een onjuist adres, zijn de herverzendkosten voor de klant. Controleer daarom je adres zorgvuldig bij het afrekenen om vertragingen te voorkomen.

Fulfilment & Transparantie Verzendadres

  • Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit:
    Get-Fulfilment
    Weg en Bos 80e, 2661 GZ, Bergschenhoek, Nederland.

Retouren & Terugbetalingen

Voor informatie over retourvoorwaarden, terugbetalingen en ruilen, raadpleeg ons retourbeleid.

Contact

Voor vragen over verzending kun je contact met ons opnemen:
E-mail: info@buzz-shop.nl
Telefoon: 0031-(0)85 0805 078[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Privacy Overview
Buzz-Shop.nl

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.

Marketing

This website uses the following additional cookies:

(List the cookies that you are using on the website here.)