Bij Buzz-shop.nl doen we er alles aan om jouw bestelling snel en veilig te bezorgen. Hieronder vind je alle informatie over verzendkosten, levertijden en ons verzendproces.
Verzendlocaties & Kosten
-
Waar leveren wij?
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk -
Gratis verzending:
-
Bestellingen boven de € 100,00
-
Voor volumegoederen: gratis verzending vanaf € 750,00
-
Verwerking & Levertijden
-
Orderverwerking:
-
Producten die op voorraad zijn bij ons fulfilmentcentrum worden dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 23:00 uur.
-
Producten die niet op voorraad zijn bij het fulfilmentcentrum, maar wel bij de leverancier, worden geleverd binnen 5 werkdagen.
-
De verwachte leverdag wordt altijd vermeld op de productpagina en in de categorieoverzichten.
Levertijd (na verzending)
-
Nederland & België:
Levering op de volgende werkdag, inclusief zaterdag -
Duitsland & Frankrijk:
1 – 3 werkdagen
Let op:
Bestellingen geplaatst na 23:00 uur op maandag t/m donderdag én op zondag worden de volgende werkdag verwerkt.
Tijdens drukke periodes of feestdagen (zoals Black Friday of Kerst) kan de levertijd met 2 dagen verlengd worden.
Verzendpartner & Verpakking
-
Bezorgdienst: DHL
-
Verpakking:
Wij verzenden in kartonnen dozen. Om onnodig verpakkingsmateriaal te voorkomen, kan het zijn dat producten met een stevige verpakking in hun originele productverpakking worden verzonden.
Track & Trace
Op de dag van verzending ontvang je een track & trace-link waarmee je jouw pakket real-time kunt volgen.
Pakket kwijt, niet geleverd of beschadigd?
-
Pakket kwijt:
Neem binnen 5 dagen na de verwachte leverdatum contact met ons op voor een vervanging of terugbetaling. -
Beschadigde artikelen:
Meld dit binnen 24 uur na ontvangst via e-mail. Voeg duidelijke foto’s en je ordernummer toe voor een snelle oplossing.
Handtekening bij levering
Bij aflevering wordt je gevraagd om een handtekening en naam te geven aan de bezorger.
Bezorgadres & Verzendbeleid
-
Bezorglocatie:
Bestellingen worden bezorgd op het adres dat je hebt opgegeven tijdens het afrekenen. -
Onjuist adres opgegeven?
Als een pakket retour komt door een verkeerd ingevoerd adres, dan zijn de herverzendkosten voor rekening van de klant.
Verzendadres & Fulfilmentinformatie
Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit:
Get-Fulfilment
Weg en Bos 80e
2661 GZ Bergschenhoek
Nederland
Retouren & Terugbetalingen
Meer weten over retourneren, terugbetalingen of ruilen? Bekijk dan ons Retourbeleid.
Contact opnemen
Heb je vragen over verzending of levering? Neem gerust contact met ons op:
📧 E-mail: info@buzz-shop.nl
📞 Telefoon: +31 (0)85 0805 078